«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
Проєкт №: 2021-3155
Статус: Голосування закінчено

Повний опис проєкту

Проблема

Стримери, блогери, кіберспортмени саме вони тепер є кумирами молоді. Але як правильно почати, як зробити так щоб твоє захоплення стало професією, як реалізувати свій потенціал? Ми хочемо організувати простір де хлопці, які досягли вже великих висот в інтернеті змогли особисто передати свою майстерність юним учням. Де інформація та навички які вони отримають були морально і соціально правильно оформлені, де інструменти якими навчать використовувати слухачів приносили користь не тільки їм але і всьому суспільству і країні. А країна вже зробила свій крок назустріч визнавши в вересні 2020 року кіберспорт офіційним видом спорту. Це визнання з одного боку і велике бажання реалізувати себе з іншого робить наш проект дуже затребуваним і актуальні саме зараз.


Мета проєкту

Забезпечити задоволення величезного запиту молоді в навчанні нових напрямків і майбутнім новим професіям, пов'язаним з інтернетом і високими технологіями.


Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створення в Одесі на базі приміщень комунальної власності спеціального Діджитал простору для навчання основа стрімінга, ведення блогів, відео і фотомонтажу, журналістському мистецтву і кіберспорту.


Для кого цей проєкт

Молодь міста Одеси в не залежності від соціального статусу і гендерних відмінностей у віці від 12 до 25 років.


Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Охочих може бути більше ніж наш центр зможе через себе пропустити.


Приклади (кейси) схожих рішень

Таких проектів в Україні немає.



План заходів з реалізації проєкту


1- Косметичний ремонт і приведення в порядок приміщень.
2- Проведення необхідних комунікацій для організацій навчального процесу.
3- Підготовка навчальних планів, занять тренінги з потенційними викладачами і наставниками.
4- Закупівля комп'ютерного обладнання
5- закупівля меблів
6- закупівля обладнання для навчання
7- Закупівля необхідного програмного забезпечення
8- Монтаж обладнання підключення та налаштування мереж.
9- Інформаційне оповіщення молоді міста про можливість навчання.
10- Запуск навчальних програм.


Ключові показники оцінки результату проєкту


Головні показники проекту це соціальні плюси які отримає громада і впершу чергу молодь міста. Ми підтримаємо захоплення і молоді таланти направимо енергію і креатив хлопців в потрібний напрямок. Покажемо що місту і дорослому поколінню не байдужі мрії та захоплення молоді та отримаємо велику кількість технічно та інформаційно підкованих хлопців які в новому комп'ютерному світі знайдуть себе і будуть готові реалізовувати глобальні інформаційні проекти
.jpg
0ed256bb-73b1-4e50-b250-1510c09b54e9 (2).jpg
(51.49 Kb)

.jpg
c3c428ad-8166-4e31-87d1-0c882e4c216c (2).jpg
(50.88 Kb)
2020-09-30 20:40   Проєкт створено

2020-09-30 20:41   Проєкт первинно відправлений на розгляд

2020-10-06 15:36   Проєкт відправлений на розгляд (фінальна редакція)

2020-10-06 15:59   Проєкт опублікований.
Звіт про попередню оцінку відповідності проєкту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
№2021-3155.jpg
(688.08 Kb)

2020-10-06 15:59   Відповідальний: Департамент освіти та науки

2020-10-13 16:10   Звіт про аналіз відповідності проєкту - Департамент освіти та науки
.jpg
3155(1).jpg
(1.63 Mb)
.jpg
3155(2).jpg
(1.81 Mb)
.jpg
3155(3).jpg
(1022.75 Kb)

2020-10-30 19:47   Допущений до голосування