Повний опис проєкту
Проблема
Кіберспорт є найбільш динамічним видом спорту в світі. З вересня 2020 року eSports визнано офіційним видом спорту в Україні. Епідимологічні обмеження по всьому світу та в Україні призвели до того, що інтерес до онлайн-конкурсів зростав. Кіберспорт визнаний офіційним у більш ніж 25 країнах світу і вважається включенням змагань до Олімпійських ігор. Одеса має багато талановитих спортсменів, які могли б досягти значних результатів, якщо були створені умови для їх підготовки та професійного розвитку.
Необхідно створити сучасне простір відповідає вимогам комфорту для навчання і підняття професійного уровняоборудованое сучасною технікою ця діяльність призведе до появи додаткових робочих місць для талановитої молоді
Мета проєкту
Допомагаючи талановитим одесам досягти успіху в національних та міжнародних змаганнях. Просування Одеси як eSports capital залучення інвестицій в місто шляхом підписання спонсорських контрактів. Збільшення туристичної привабливості міста серед молоді та любителів комп'ютерних ігор і сучасних технологій.
Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування
Створення навчальної бази для професійних та напівпрофесійних спортивних команд та гравців, організація умов для повноцінного навчального процесу.
Для кого цей проєкт
Молодь Одеси у віці від 14 до 35 років.
Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу
Закриття кордонів за рахунок карантину зменшить приплив потенційних шанувальників і шанувальників eSports в місто.
Приклади (кейси) схожих рішень
Таких проектів в Україні немає.
План заходів з реалізації проєкту
1- Ремонт приміщень.
2- Проведення необхідних комунікацій, що підключаються до Інтернет-мереж.Закупка
3- необхідне комп'ютерне обладнання
4- Придбати програмне забезпечення.Закупка мебели
5- Закупівля спеціального обладнання для організації навчального процесу.
6- Установка обладнання підключення та настроювання мереж.
7- Розробка навчальних планів і програм.
Ключові показники оцінки результату проєкту
Основними показниками є перемоги одеських команд та електронних спортсменів на національних та міжнародних турнірах. Ці досягнення призведуть до збільшення інтересу молодих людей з усього світу до міста як організатора кіберпрофілактики простору для команди і спортсменів, що призведе до припливу молодих талановитих хлопців та дiвчат у місті, здатних прославити місто на міжнародній арені
2020-09-30 19:51 Проєкт первинно відправлений на розгляд
2020-10-06 15:38 Проєкт відправлений на розгляд (фінальна редакція)
2020-10-06 16:46 Проєкт опублікований.
2020-10-06 16:46 Відповідальний: Департамент внутрішньої політики
2020-10-19 15:28 Звіт про аналіз відповідності проєкту - Департамент внутрішньої політики
2020-10-30 19:46 Допущений до голосування
2020-12-08 09:29 Не набрав голосів