«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
Проєкт №: 2021-3152
Статус: Не набрав голосів

Повний опис проєкту

Проблема

Кіберспорт є найбільш динамічним видом спорту в світі. З вересня 2020 року eSports визнано офіційним видом спорту в Україні. Епідимологічні обмеження по всьому світу та в Україні призвели до того, що інтерес до онлайн-конкурсів зростав. Кіберспорт визнаний офіційним у більш ніж 25 країнах світу і вважається включенням змагань до Олімпійських ігор. Одеса має багато талановитих спортсменів, які могли б досягти значних результатів, якщо були створені умови для їх підготовки та професійного розвитку.
Необхідно створити сучасне простір відповідає вимогам комфорту для навчання і підняття професійного уровняоборудованое сучасною технікою ця діяльність призведе до появи додаткових робочих місць для талановитої молоді


Мета проєкту

Допомагаючи талановитим одесам досягти успіху в національних та міжнародних змаганнях. Просування Одеси як eSports capital залучення інвестицій в місто шляхом підписання спонсорських контрактів. Збільшення туристичної привабливості міста серед молоді та любителів комп'ютерних ігор і сучасних технологій.


Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створення навчальної бази для професійних та напівпрофесійних спортивних команд та гравців, організація умов для повноцінного навчального процесу.


Для кого цей проєкт

Молодь Одеси у віці від 14 до 35 років.


Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Закриття кордонів за рахунок карантину зменшить приплив потенційних шанувальників і шанувальників eSports в місто.


Приклади (кейси) схожих рішень

Таких проектів в Україні немає.



План заходів з реалізації проєкту


1- Ремонт приміщень.
2- Проведення необхідних комунікацій, що підключаються до Інтернет-мереж.Закупка
3- необхідне комп'ютерне обладнання
4- Придбати програмне забезпечення.Закупка мебели
5- Закупівля спеціального обладнання для організації навчального процесу.
6- Установка обладнання підключення та настроювання мереж.
7- Розробка навчальних планів і програм.


Ключові показники оцінки результату проєкту


Основними показниками є перемоги одеських команд та електронних спортсменів на національних та міжнародних турнірах. Ці досягнення призведуть до збільшення інтересу молодих людей з усього світу до міста як організатора кіберпрофілактики простору для команди і спортсменів, що призведе до припливу молодих талановитих хлопців та дiвчат у місті, здатних прославити місто на міжнародній арені
.png
2 (2).png
(2.4 Mb)

.png
23(2).png
(1.69 Mb)
2020-09-30 19:49   Проєкт створено

2020-09-30 19:51   Проєкт первинно відправлений на розгляд

2020-10-06 15:38   Проєкт відправлений на розгляд (фінальна редакція)

2020-10-06 16:46   Проєкт опублікований.
Звіт про попередню оцінку відповідності проєкту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.pdf
3152 позитивний.pdf
(261.87 Kb)

2020-10-06 16:46   Відповідальний: Департамент внутрішньої політики

2020-10-19 15:28   Звіт про аналіз відповідності проєкту - Департамент внутрішньої політики
.pdf
Проект 3152.PDF
(156.62 Kb)

2020-10-30 19:46   Допущений до голосування

2020-12-08 09:29   Не набрав голосів