«Гаряча лінія» по коронавірусу: безкоштовно 15-50 (стаціонарні) або 0-800-50-15-50 (мобільні)
Проєкт №: 2020-2795
Статус: Не допущений до голосування

Повний опис проєкту

Проблема

В Україні існує проблема з технічною і матеріальною базою для досліджень проведених школярами і студентами. Ця проблема пов'язана з тим, що в Україні на рівні госудраства є складнощі з фінансуванням навчальних закладів, а саме шкіл, ліцеїв, гімназій, училищ, коледжів і установ вищої освіти. В основному, вище перераховані заклади фінансуються за свій рахунок і фінансування йде на забезпечення внутрішньої інфраструктури. Але не дивлячись на це, в Україні активно просуваються різні стартап конкурси, конкурси з науково-дослідних робіт. І як раз, до таких конкурсів з науково-дослідних робіт относятя конкурси від Малої Академії Наук України. Наукові роботи для конкурсу Малої академії наук України, які проходять в рамках фізики, програмування, робототехніки, машинобудування і приладобудування - у великій мірі теоретичні та на жаль в одиничних випадках закріплюються практичними дослідженнями. А практична частина - дуже залежить від матеріальної бази.Помімо цього школярі в більшості випадках не отримують належної кваліфікаційної менторської підтримки в ході дослідного обґрунтування.
У зв'язку з цим, створення дослідного центру МАН на базі Одеської національної академії харчових технологій є вирішенням проблеми як в Одесі, так і в Одеському регіоні. Основними направленіемя підготовки, як згадувалося вище, будуть фізика, програмування, робототехніка машинобудування і приладобудування.


Мета проєкту

Створити сучасний дослідницький центр підготовки в області МАН для школярів з усієї України, з наданням необхідної матеріальної та інформаційної бази. Такий центр дозволить школярам реалізовувати свої дослідження починаючи від звичайних ідей, закінчуючи стартапами.


Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Пропонується на базі Одеської Національної академії харчових технологій облашттувати аудиторії необхідним обладнанням для зручної роботи, з можливостями виконувати експерименти та наукові роботи будь-якої складності.


Для кого цей проєкт

Проект для школярів міста Одеса, а також для школярів Одеської області.


Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Затримка доставки необхідних матеріалів;
- Затримка фінансування;
- Здорожчення матеріалів.


Приклади (кейси) схожих рішень

Інжинірингова школа – центр досліджень і проектної діяльності «Noosphere», Школа STEM освіти - «Inventor», київська школа Навчально-виховний комплекс №141 «ОРТ».



План заходів з реалізації проєкту


A. Закупівля через https://prozorro.gov.ua обладнання та меблі;
B. Облаштування аудиторій обладнанням;
C. Активне розповсюдження в ЗМІ інформації про відкриття, а також адресна розсилка інформації директорам шкіл/інтернатів і ректорам ЗВО.


Ключові показники оцінки результату проєкту


A. Економічні: сума залучених інвестицій на проведення заходів і розробок від венчурних фондів і міжнародних організацій;
B. Соціальні: збільшення рівня охвату дітей ідеями технічної освіти, популяризація технічної освіти;
C. Друге: Кількість проведених наукових досліджень школярами в рамках Малої Академії Наук.
.jpg
998172cdbe17f3b2f99ac5ed82ad7d3d.jpg
(252.46 Kb)

.jpg
mironaft-1.jpg
(146.08 Kb)

.jpg
mironaft-10.jpg
(146.85 Kb)

.pdf
МАН подпись ректора.pdf
(285.26 Kb)
2019-10-30 17:56   Проєкт створено

2019-10-30 17:57   Проєкт первинно відправлений на розгляд

2019-11-04 17:49   Проєкт відправлений на розгляд (фінальна редакція)

2019-11-05 15:33   Проєкт опублікований.
Звіт про попередню оцінку відповідності проєкту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
2020-2795.jpg
(741.66 Kb)

2019-11-05 15:34   Відповідальний: Департамент освіти та науки

2019-11-08 11:42   Звіт про аналіз відповідності проєкту - Департамент освіти та науки
.jpg
2795(2).jpg
(1.62 Mb)
.jpg
2795(1).jpg
(1.81 Mb)

2019-11-14 14:17   Не допущений до голосування