Проект №: 2017-1622
Статус: Не допущен к голосованию

Полное описание проекта

Проблема

Низький рівень спортивного життя міста, представляють величезну загрозу соціального характеру, це вживання алкоголю, наркотиків, підвищення агресивності серед підлітків. Головна проблема спорту це відсутність патріотизму і пропаганди спорту, зменшення числа фахівців в галузі спорту ... Однією з труднощів при вирішенні цієї проблеми є відсутність єдиної системи контролю і пропаганди спорту в цілому. На спортивних майданчиках і спортзалах міста ми стикаємося з низькою оснащеністю залів і відсутністю фахівців, а іноді зали просто напівзруйновані. Спортивні зали та майданчики в місті є, але вони як правило пустують через відсутність тренерів. Однак навіть при наявності таких, гостро стоїть питання байдужості і небажання населення долучатися до здорового способу життя. Але є молодь у якої немає фінансової можливості щоб ходити до спорт залів.
Діяльність Проекту спрямована на підвищення свідомості громадськості, прилучення молоді до спорту оздоровлення соціального середовища міста. Сфера проекту - це стик соціальної політики і пропаганди спорту серед мало захищеної молоді . Реалізація проекту дозволить привернути увагу населення до стану спорту в м. Одеса.
Проект «Молодь та спорт» дозволить вирішити проблему необізнаності населення, а також залучити додаткові інвестиції для розвитку спорту.
Впровадження гарячої лінії для моніторингу та подальшого вирішення проблеми розвитку спорту в регіоні зможе підвищити рівень довіри населення.
Проведення акцій, спортивних заходів дозволить залучити молодь до спорту. Установка банерів з інформацією про спортивні об'єкти міста, випуск спортивної газети з інформацією про спортивне життя міста ще більше збільшить спортивний рух в місті.
Телебачення, це найбільш масове простір для пропаганди спорту, так як має найбільшу аудиторію, тут в окремих сюжетах по телеканалам будуть проходити інформаційні передачі в яких будуть висвітлюватися спортивні секції міста різних напрямків. Ведучий представлятиме ту чи іншу секцію, задавати питання учням, розповідати про користь спорту в житті людини.
Вся інформаційна база проекту зібрана під час заходів, а так само в ЗМІ буде викладена на сайтах, які вже поповнюються інформацією. Таким чином, жодна зібрана інформація не буде втрачена.


Цель проекта

Опис проблеми, вирішення / зниження гостроти якої присвячений проект:
Низький рівень пропаганди залучення молоді до спорту,та фінансова неспроможність молоді, становить загрозу вибору молодого покоління інших напрямки пошуку дозвілля, який як правило має негативний напрямок. Головна проблема це нездатність створення соціального середовища в якій формується особистість підлітка. Однією з труднощів при вирішенні цієї проблеми є відсутність єдиної системи залучення молоді до спорту. Залучення молоді має бути централізовано, повинен існувати громадський спортивний центр координації населення до здорового способу життя, під контролем, якого працюватимуть спортивні секції міста.
Проект «Молодь та спорт» дозволить вирішити проблему необізнаності населення, а також залучити додаткові інвестиції для пропаганди спорту і здорового способу життя. Крім того дозволить систематизувати і координувати роботу в галузі спорту.
Особливо гостро стоїть проблема залучення молоді та підлітків до спорту. Суспільство повинно дати можливість вибору, усунути загрозу підвищення кількості нарко- та алкозалежних.


Предлагаемое решение, к решению проблемы и его обоснование

Проект ставить перед собою мету:
- залучення громадськості до проблеми спорту
- залучення молоді до ведення здорового способу життя
- поліпшення взаємозв'язку населення-влада в питаннях спорту
- залучення бізнесменів до надання благодійних акцій
- вирішення проблеми тимчасової зайнятості молоді
- досягнення високих результатів в області спорту
- пристрій центру координації спортивних заходів спільно з державними органами
- просування і пропаганда спорту і здорового способу життя за допомогою засобів масової інформації
- прилучення молоді до творчості редактора, кореспондента газети, оператора, ведучого журналіста сюжету про спорт
- створення інформаційного спортивного сайту для молоді
Для досягнення цих цілей необхідно вирішення наступних завдань:
-формування команди фахівців
- пристрій офісу, спортзалу для проведення нарад, спортивних заходів
- установка рекламних банерів
- проведення рекламних компаній
- проведення громадських акцій
- моніторинг і поліпшення стану наявних спортивних майданчиків, залів
- моніторинг спортивних секцій
- створення гарячої лінії «Молодь і спорт»
- Забудова соціального спортивного залу для молоді.


Для кого этот проект

Малозабеспечена молодь, молодь міста.


Риски (препятствия) в реализации проекта, на которые следует обратить внимание

Риски можуть бути різні. Наприклад недійсна або неправдива інформація інших організацій, погодні умови проведення якщо влітку та багато іншиг ризиків.


Примеры (кейсы) подобных решений

- Поліпшення соціального стану району (міста)
- Підвищення якості навчання в області спорту
- Дотримання якості навчальної діяльності



План мероприятий по реализации проекта


Основні технології реалізації проекту:
Найменування методу - гаряча лінія:
Створення гарячої лінії для підвищення соціальної активності в питаннях спорту та здорового способу життя. Подзвонили жителі висловлюють свою думку з приводу спортивного життя міста і особливо залучення молоді до активної спорту. Обговорюють проблему спортивних залів, майданчиків, кваліфікації тренерів і так далі.
Найменування методу – реставрація та побудова:
Після проведеного моніторингу стану спортивних залів, споруд, в одному з районів міста почнуть проводитися роботи по реставрації спортивних залів та побудові спортивного соціального залу для молоді.
Найменування методу - спортивна школа:
На базі освітнього навчального закладу міста проводять спортивні заходи. Спортивна секція- для бажаючим поглиблено займатися спортом, уроки фізкультури - для бажаючих помірно займатися спортом, семінари, зустрічі - для бажаючих отримувати спортивну інформацію зі світу спорту. Всі заходи повинні бути забезпечені яскравими ілюстраціями емблем спонсорів і такими, що запам'ятовуються закликами ( «Молодь і спорт»).
Найменування методу - суспільну увагу:
Проведення рекламно-соціальних акцій перед проведенням спортивних заходів, з метою привернення уваги громадськості.
Акції проводяться з метою інформування населення про переваги здорового способу життя.
Акції повинні супроводжуватися роздачею наочного матеріалу з короткою інформацією, а також із залученням засобів масової інформації.
Найменування методу - освічена молодь:
У дитячих садках і початкових школах району-експерименту будуть проводитися лекційні та ігрові програми з метою привчання підростаючого покоління до здорового способу життя.
Уроки проводяться на базі декількох державних шкіл району 1 раз в тиждень. Програма розрахована на 1 рік. Охоплює школярів 1-5 класів, а також дітей молодших, середніх і старших груп.
Найменування методу - молодіжні конкурси:
Проведення конкурсу серед молоді на кращий проект соціальної реклами про необхідність залучення молоді до спорту.
Найменування методу - візуальне нагадування:
Установка зовнішньої соціальної рекламних (з використанням логотипу спонсора та зображенням спортивних центрів, спорткомплексів, громадських спортивних організацій) соціальної спрямованості з метою ознайомлення і нагадування населенню про притягнення підростаючого покоління до спорту і здорового способу життя.
Транспаранти-перетяжі- двосторонні рекламні носії. Перетяжки розташовуються над проїзною частиною:
Сіті-формат (конструкції 1,2х1,8 з внутрішньою підсвіткою) - це невеликі вуличні стенди. Вони встановлюються на тротуарах (Пілони) і на зупинках громадського транспорту в найбільш відвідуваних місцях міста. Піллари (тригранні тумби 1,4 х 3 з внутрішньою підсвіткою).
Найменування методу - голос громадськості:
Публікації в друкованих ЗМІ про користь спорту та здорового способу життя.
Найменування методу – побудова соціального спортивного залу для молоді:
Побудова соціального спортивного залу передбачає залучення мало забезпечену молодь до занять спортом так як в теперішній час багато молоді з мало забезпечених сімей не можуть дозволити собі оплату занять в залах чи спортивних гуртках.
Основні заходи проекту:
1. Моніторинг стану спортивних залів, майданчиків, спортивних організацій.
2. Громадські акції.
3. Відкриті уроки в дитячих садах і школах.
4. Роботи по відновленню спортивних залів, майданчиків, та побудова соціального спортивного залу для молоді.
5. Секції, урок фізкультури, семінар.
6. Публікації в друкованих ЗМІ, інтернет, власна газета «Молодь та спорт».
7. Сюжет по телебаченні.
8. Оновлення сайту, та розробка сайту.
9. Організація гарячої лінії.
10. Конкурс на кращий проект зовнішньої реклами «Молодь та спорт».

Ключевые показатели оценки результата проекта


Очікувані результати:
- Кількість спортивних секцій міста
- Кількість дитячих садків, в яких проводилися ігрові програми
- Кількість шкіл, в яких проводилися лекції, спортивні секції, уроки фізкультури
- Кількість проведених акцій
- Кількість залучених до роботи молодих людей
- Кількість встановлених банерів
- Кількість зареєстрованих дзвінків
- Кількість публікацій газети
- Кількість з'явилися нових спортивних організацій на сайті.
- Кількість кращої зовнішньої реклами про спорт
якісні показники:
- Поліпшення соціального стану району (міста)
- Підвищення якості навчання в області спорту
- Дотримання якості навчальної діяльності
- Залучення молоді до спортивних секцій міста
- Збільшення пропаганди в області спорту
2017-06-06 18:48   Проект создан

2017-06-09 16:43   Проект отправлен на рассмотрение

2017-06-12 11:50   Проект опубликован.
Звіт про попередню оцінку відповідності проекту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
2017-1622.jpg
(422.71 Kb)

2017-06-12 11:50   Ответственный: Управління з фізичної культури та спорту

2017-06-26 14:01   Отчет об анализе соответствия проекта - Управління з фізичної культури та спорту
.pdf
звіт проект 2017-1622.pdf
(1.83 Mb)

2017-06-27 16:20   Не допущен к голосованию