Проект №: 2017-1525
Статус: Не допущен к голосованию

Полное описание проекта

Проблема

Люди постійно цікавляться то одним, то іншим і навіть не дивно, що на світ з'являються клуби з різних інтересам. Робота з громадою та організація її дозвілля – один із важливих напрямів діяльності закладів культури, який включає в себе комплексний підхід до цієї справи.
Сьогодні всесвітня Інтернет-павутина дозволяє швидко знайти людей близьких вам за інтересами, але не завжди допомагає нам знайти місце, де ми можемо вдосконалити свої здібності або поділитися своїм досвідом. Звісно сьогодні можна знайти безліч Інтернет ресурсів, на яких тільки вказано перелік потенційних місць, куди ми можемо звернутися.
Мета нашого проекту полягає не тільки у тому, щоб надати можливість людям швидко знаходити клуби за інтересами, але й надати змогу власникам "клубів" збільшувати свою аудиторію.
У результаті реалізації проекту, а саме, створення мобільного додатку допоможе державним та приватним гурткам поширювати інформацію про свою роботу.
Головні переваги мобільного додатку для власників гуртків:
 Постійний потік нових користувачів (розширення клієнтської бази за рахунок активних користувачів мобільних пристроїв ).
 Економія рекламних бюджетів (Вкладення в створення Мобільного додатку є більш вигідним в порівнянні з вкладенням в інші види реклами. Зрозуміла аналітика дозволяє в реальному часі відстежувати ефективність акції і миттєво вносити зміни.)
 Вагома перевага перед конкурентами, які не використовують Інтернет рекламу.
Користувачі додатку зможуть:
 Зекономити час при пошуку потрібного вам місця (використання фільтрів )
 Використовувати геолокації (геолокаційні додатки поєднують в собі пошук, геолокацію і оптимальний обсяг інформації (графік роботи, кількість вільних місць у групі, кращі пропозиції і т.п) ).
 Слідкувати за новинками та акціями у клубах.

На даний момент єдиним помічником у пошуку клубу по інтересам є Інтернет. Але що він може нам запропонувати?
Наразі ми маємо сайти , на яких ми можна знайти тільки короткий опис обраних місць, де з інформації вказано лише адреса та номер телефону. Здебільшого на таких сайтах інформація не змінюється та часто є застарілою.
Основною проблемою є те, що такі сайти потрібно систематично оновлювати та наповнювати контентом. Підтримка життєво необхідна кожному інтернет-проекту і являється головною умовою його ефективного функціонування, що не завжди вигідно власникам. Нема платформи яка б змогла систематизувати потрібну нам інформацію та правильно її компанувати, для зручності клієнта.
Тому даний проект може бути вигідним не лише користувачам, а й підприємцям. Адже таким чином можна без зусиль спілкуватися з потенційними клієнтами та надавати їм нову інформацію, не витрачаючи на це багато часу й сил.


Цель проекта

Метою данного проекту є розвитоктворчої молоді, допомога у пошуку підходящих гуртків для людей різного соціального статусу та віку. Поширення популярності державних гуртків у місті Одесі.


Предлагаемое решение, к решению проблемы и его обоснование

Оскільки на сьогоднішній день не існує аналогів даного проекту, який би дозволяв людям швидко й без особливих проблем знаходити собі клуби за інтересами. При цьому враховуючи місцеположення, соціальний статус та наявність вільного часу. А для власників би відкривав змогу не лише надавати інформацію про місцезнаходження, але й розміщувати рекламу ,користуватися платформою для побудови діалогу з користувачами . Таким чином створите "живе" спілкування з клієнтами.
У свою чергу, ми надамо якісну програму , яка буде включати у себе базу з усіма гуртками (у якій буде можливість корегування даних власниками гуртків) та швидкий доступ до цієї інформації.


Для кого этот проект

Всі мешканці міста


Риски (препятствия) в реализации проекта, на которые следует обратить внимание

Відсутні


Примеры (кейсы) подобных решений

Відсутні



План мероприятий по реализации проекта


1.Придбати необхідне програмне забезпечення .
2. Замовити соціологічне опитування.
3.Замовити рекламу для сайту та web-додатку.
4.Написання web-додатку та сайту.

Ключевые показатели оценки результата проекта


Соціальний (розвиток творчих, спортивних та розумових вмінь людей у місті); економічний (збагачення бюджету за допомогою реклами держустанов)
.jpg
unnamed (1) - копия.jpg
(174.7 Kb)
2017-06-04 23:04   Проект создан

2017-06-08 20:11   Проект отправлен на рассмотрение

2017-06-09 11:01   Проект опубликован.
Звіт про попередню оцінку відповідності проекту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
1525 соціальна мережа.jpg
(547.23 Kb)

2017-06-09 11:01   Ответственный: Департамент освіти та науки

2017-06-13 15:38   Отчет об анализе соответствия проекта - Департамент освіти та науки
.jpg
Соц мережі стор 1.jpg
(913.44 Kb)
.jpg
Соц мережі стор 2.jpg
(1.13 Mb)

2017-06-16 19:52   Не допущен к голосованию