Проект №: 2017-1520
Статус: Не допущений до голосування

Повний опис проекту

Проблема

Сьогодні залишити відгук онлайн є більш природім для користувачів, ніж оформити скаргу (наприклад, на роботу водоканалу) або подяку (майстру електромережі за своєчасне та якісне усунення проблеми). Дотого ж такі подібні паперові скарги доступні лише співробітникам служб і мешканці - сусіди можуть навіть не занати про існування проблеми. Було б доцільним, формувати якісну оцінку роботи певної служби, відділа або майстра (поточну або за потрібний преіод) на базі текстів отриманих онлайн-відгуів.


Мета проекту

Розробка веб-сервісу автоматизованої оцінки громадянами діяльності органів міського управління


Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Пропонується розробити веб-сервіс, за допомогою якого громадяни (що є зареєстрованими користувачами певних служб) зможуть у природно-мовій формі залишати відгуки на роботу певної служби, відділа або майстра. Пропонуєме програмне забезпечення за допомогою методів атоматизованої оцінки тональності текстів сформує кількісну оцінку відгуку (а не у вигляді "погано-добре"), яку можна використовувати для загальної оцінки роботи за будь-якими параметрами (майстер, відділ, служба) та періодами (місяць, квартла, рік)


Для кого цей проект

Громадяни - споживачі послуг комунальних підприємств;
Крівництво служб, комунальних підприємств;
Крівництво органів міського управління



План заходів з реалізації проекту


1. Аналіз предметної області (особливостей служб, сервісів та їх взаємодії з громадянами) з метою формування зрозумілого та зручного інтерфесу
2. Формування та заповнення бази даних (структура вже розроблена та сформована у прототипі) відповідно до певної комунальної служби або органу місцевого самоврядування.
3. Реалізація повного функціоналу сервісу
4. Тестування в реальних умовах

Ключові показники оцінки результату проекту


1. соціальні - підвищення рівня інтерактивної участі громадян у роботі органів місцевого самоврядування
2. економічні:
більш незалежний та яісний підхід до оцінювання роботи працівників / служб та нарахування премій (економія на соц.опитуваннях громадян, дзвінках та інш);
зменшення відсотку неякісно виконаних робіт;
скорочення терміну реагування контролюючих органів на скарги щодо якості виконання робіт
.jpg
Image-1.jpg
(166.99 Kb)
2017-06-04 18:30   Проект створено

2017-06-08 19:45   Проект відправлений на розгляд

2017-06-09 16:19   Проект опублікований.
Звіт про попередню оцінку відповідності проекту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
2017-1520.jpg
(454.16 Kb)

2017-06-09 16:19   Відповідальний: Департамент інформації та зв’язків з громадськістю

2017-06-28 11:37   Звіт про аналіз відповідності проекту - Департамент інформації та зв’язків з громадськістю
.doc
zvit28.doc
(53.5 Kb)

2017-06-28 11:38   Не допущений до голосування