Проект №: 2017-1021
Статус: Не набрал голосов

Полное описание проекта

Проблема

Станом на 1 січня 2016 року в нашому місті зареєстровано і проживає 58000 дорослих і 2860 дітей з інвалідністю різних нозологій.
Відповідно до конвенціальних норм і як підтверджує практика, вплив інвалідності на якість життя людини безпосередньо пов'язаний із ставленням середовища та безбар’єрною інфраструктурою. Людину роблять неповноцінною не інвалідність, а обмеження її можливостей, звичайних для решти людей без інвалідності і доступних в суспільстві, тобто: свобода пересування і доступність до всіх видів громадського обслуговування, освіта, зайнятість, сімейне життя, житло, фінансова й особиста безпека, участь у соціальних, політичних, релігійних групах і т. д.
Більшість людей позбавлені можливості самореалізації та ведення активного соціального життя, від цього страждають як самі люди з інвалідністю, так і недоотримує багато важливого суспільство. Ця ситуація обумовлена відсутністю вільного доступу до об'єктів громадського та цивільного призначення, благоустрою, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу.
Таким яскравим прикладом є підземні переходи по вулиці Дерибасівській в Одесі, які не відповідають нормам чинного законодавства в частині вільного доступу до об'єктів громадського та соціального призначення, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу та травмонебезпечни.


Цель проекта

Надати можливість одеситам та гостям міста, що належать до маломобільної групи, реалізувати своє Конституційне право на вільне пересування на рівні зі всіма. Зробити підземні переходи по вулиці Дерибасівській такими, що відповідають нормам чинного законодавства в частині вільного доступу до об'єктів громадського та соціального призначення, транспортної інфраструктури, дорожнього сервісу.


Предлагаемое решение, к решению проблемы и его обоснование

Обладнати підземні переходи, навколо вулиці Дерибасівській, спеціалізованими платформами.


Для кого этот проект

Для одеситів, та гостей міста, що належать до маломобільній групи: Вагітних жінок, літніх людей, травмованих людей, мам з дитячими візками, людей з інвалідністю.


Риски (препятствия) в реализации проекта, на которые следует обратить внимание

Якщо фірмою-виконавцем буде ТОВ “УНІКАР-Авто”, жодних ризиків не буде. Це компанія має досвід виконання таких робіт, та наша організація мала досвід співпраці. Все відбувається в строк і згідно договору. Фірма забезпечує гарантійний ремонт, та надає післягарантійне обслуговування.


Примеры (кейсы) подобных решений

Місто Борислав, школа інтернат, м.Вінниця, центральна бібліотека ім Тімірязева, Львівськи театр опери та балету ім Соломії Крушельницької, Дитячий оздоровчий центр санаторного типу "МИРГОРОДСЬКИЙ" Полтавської обл., Центр надавання адмін послуг Личаківського р-н м Львова.



План мероприятий по реализации проекта


1. Підписання договору з фірмою-виконавцем
2. Виготовлення обладнання (фірма-виконавець)
3. Підготовка місця монтажу (замовник)
4. Доставка до місця монтажу (фірма-виконавець)
Тривалість від підписання договору до завершення монтажу = 3 місяці.

Ключевые показатели оценки результата проекта


Соціальні - Одеса покаже що стає по справжньому європейським містом, що дбає про всіх без винятків та обмежень.
Економічні - збільшення надходжень до бюджету, так як доступність підвищіть привабливість міста для туристів, включно іноземних, що належать до маломобільної групи.
.jpg
18109557_1841650899194423_50432412_n.jpg
(69.43 Kb)

.pdf
Таблиця розрахунку бюджета проекту.pdf
(395.71 Kb)

.pdf
Пропозиції для ПП на Дерібасівській.pdf
(1.21 Mb)

.jpg
Схема.jpg
(64.32 Kb)

.pdf
Заміри ПП на Дерібасівській.pdf
(954.55 Kb)
2017-04-24 16:57   Проект создан

2017-04-25 19:55   Проект отправлен на рассмотрение

2017-05-04 16:30   Проект опубликован.
Звіт про попередню оцінку відповідності проекту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.pdf
Звіт - переходи на Дерибасівській.pdf
(441.66 Kb)

2017-05-04 16:30   Ответственный: Департамент праці та соціальної політики

2017-06-02 15:13   Отчет об анализе соответствия проекта - Департамент праці та соціальної політики
.pdf
Scan3.pdf
(171.66 Kb)
.pdf
Scan1.pdf
(234.93 Kb)
.pdf
Scan2.pdf
(341.96 Kb)

2017-06-24 05:36   Допущен к голосованию

2017-08-01 19:36   Не набрал голосов