Проект №: 2017-1007
Статус: Не допущен к голосованию

Полное описание проекта

Проблема

На даний час в Одесі нараховується близько 30 телеканалів серед, яких : 100% News,31-й телеканал, Репортер, 36-й телеканал, 60-й канал, телекомпания Град, GTV, Real Estate-TV, Star TV, Арт-24, АТВ, Глас, Град, Здоровье, Круг, Медиа-Информ, Новая Одесса, Одесса, Одесса Плюс, ОК, ОНТ, Реноме Плюс, Репортер, Страна советов, Та Одесса, ТВ-дом, УТВ.
Така кількість місцевих каналів обумовлено бажанням місцевих торгово-фінансових груп контролювати медійний простір міста для захисту своїх комерційних інтересів. Кожен канал або група каналів виступає зі своєю жорсткою редакційною політикою, що відповідає запитам засновників. Однак, саме велика кількість цих каналів і формує ефект зовнішнього плюралізму. Коли глядач може вибирати різні точки зору, перемикаючи канали. Проте, глядач не має можливості отримувати інформацію, яку генерує громадянське суспільство, переглядаючи місцеве телебачення. Процвітання піратства в одеському ефірі вирішує дві проблеми мовників: 1. дозволяє істотно заощадити на виробництві власного контенту; 2. сприяє зростанню рейтингів місцевих телеканалів. Це підтверджують дані Nielsen, що показують в південних регіонах загальну частку 20-30% для каналів, які вимірює дослідник (в першу чергу, кабельні та місцеві телеканали). Громадські ініціативи виникають і згасають, що призводить до нестабільності волевиявлення первинними структурами громадської самоорганізації та втрати ними громадянського досвіду взаємодії із зовнішнім середовищем. Нестабільність проявів громадської ініціативи призводить до дисфункції демократичних інститутів суспільства у цілому, через нездатність демократії бути механізмом, що забезпечує справедливість у суспільстві.


Цель проекта

Метою проекту є створення організація, яка здатна формалізувати і донести до широкого загалу ініціативи структур громадянського суспільства.


Предлагаемое решение, к решению проблемы и его обоснование

З огляду на вищевикладене, в місті Одеса назріло створення проекту суспільного телебачення, мета якого транслювати інформацію, яку генерує громадянське суспільство.


Для кого этот проект

Одесити віком від 18 до 70 років



План мероприятий по реализации проекта


Підготовчий етап
1 Формування команди проекту, визначення необхідних ресурсів для реалізації проекту Вересень 2017
Пошук приміщення, його оформлення - Вересень 2017
Розробка положень - Вересень 2017
Залучення до роботи громадські організації - Жовтень 2017
Розповсюдження інформації щодо початку проекту - Жовтень 2017
Рекламна кампанія проекту - Жовтень 2017
Підготовчий етап - Жовтень 2017
Початок збору і формування інформації відповідно до тем - Жовтень 2017
Проведення круглого столу; ток-шоу; пресс-конференції - Листопад 2017
3 Завершальний етап - Листопад 2017
Початок стабільної роботи каналу - Грудень 2017

Ключевые показатели оценки результата проекта


Кількісні показники
1. в телеефірах взяло участь 50 учасників;
2. сформований рейтинг основних проблем;
3. 5 соціальних партнерів були залучені; та один спонсор.
5. Максимальна кількість переглядів
6. інформація про створенний телеканал було донесено до 70% людей;
Якісні показники
Одеська громада активно бере участь у проекті;
Здобуття каналом довіри в глядачів;
Сформований позитивний приклад для телеканалів;
Підвищення обізнаності громади про вирішення проблем, які насправді ії цікавлять
Підвищений рівень активності в основних напрямках (спорт, культура, ЖКХ, соціальних заходах);
Залучення соціальних партнерів та спонсорів;
2017-04-24 12:16   Проект создан

2017-05-05 19:11   Проект отправлен на рассмотрение

2017-05-11 15:04   Проект опубликован.
Звіт про попередню оцінку відповідності проекту - Департамент економічного розвитку ОМР.
.jpg
Одеське суспільне телебачення.jpg
(480.23 Kb)

2017-05-11 15:05   Ответственный: Департамент інформації та зв’язків з громадськістю

2017-06-02 18:11   Отчет об анализе соответствия проекта - Департамент інформації та зв’язків з громадськістю
.pdf
project-1007.pdf
(2.94 Mb)

2017-06-12 17:28   Не допущен к голосованию